 |
Dřevěný plošinový vůz dodaný firmou Ferrovia Radotín v keramičce
Foto: Petr Hanuš, 7.10.2010 |
 |
Dřevěný plošinový vůz dodaný firmou Ferrovia Radotín v keramičce
Foto: Petr Hanuš, 30.7.2008 |
 |
Dřevěný plošinový vůz dodaný firmou Ferrovia Radotín v keramičce
Foto: Petr Hanuš, 30.7.2008 |
 |
Lokomotivy BN30 (020) a BN30R (019) se soupravou kiplor odstavené v areálu keramičky
Foto: Jiří Přibyl, 3.7.1993 |
 |
Lokomotivy BN30 (020) a BN30R (019) odstavené v areálu keramičky
Foto: Jiří Přibyl, 3.7.1993 |
 |
Kiplory na koleji o rozchodu 600 mm a v pozadí normálněrozchodný vůz na podvalnících na koleji o rozchodu 760 mm na překladišti v Lovětíně
Foto: Zdeněk Picka, 17.4.1980 |
 |
Dřevěný plošinový vůz dodaný firmou Ferrovia Radotín na překladišti v Lovětíně
Foto: Zdeněk Picka, 17.4.1980 |
 |
BN30R (019) na překladišti v Lovětíně
Foto: Zdeněk Picka, 17.4.1980 |
 |
Překladiště v Lovětíně, kde se překládal materiál mezi úzkokolejkou keramičky a úzkorozchodnou dráhou ČSD
Foto: Zdeněk Picka, 17.4.1980 |
 |
BN30R (019) a vedle ní normálněrozchodný vůz naložený na podvalnících na překladišti v Lovětíně
Foto: Zdeněk Picka, 17.4.1980 |
 |
BN30R (019) s plošinovými vozy na trati mezi keramičkou a překladištěm
Foto: Zdeněk Picka, 17.4.1980 |
 |
BN30R (019) s plošinovými vozy na trati mezi keramičkou a překladištěm
Foto: Zdeněk Picka, 17.4.1980 |
 |
BN30R (019) s plošinovými vozy na trati mezi keramičkou a překladištěm
Foto: Zdeněk Picka, 17.4.1980 |
 |
BN30R (019) s plošinovými vozy na trati mezi keramičkou a překladištěm
Foto: Zdeněk Picka, 17.4.1980 |
 |
Trať mezi keramičkou a překladištěm
Foto: Zdeněk Picka, 17.4.1980 |
 |
BN30R (019) na překladišti v Lovětíně
Foto: Zdeněk Picka, 17.4.1980 |
 |
BN30R (019) na překladišti v Lovětíně
Foto: Zdeněk Picka, 17.4.1980 |