Na konci úzkokolejky na nádraží je odstavená záložní lokomotiva BN30R 40035/1960 v rozebraném stavu, která měla své místo mimo koleje v hale v areálu panelárny. Fakt, že se objevila rozebraná na překladišti na nádraží zřejmě svědčí o tom, že začala sloužit jako zdroj náhradních dílů pro mladší sesterský stroj.
 |
Plošinové vozy přistavené pod rampou úzkokolejky
Foto: Ivo Kočí, 2004 |
 |
BN30R 40158/1961 s vozy na překladišti na nádraží
Foto: Ivo Kočí, 2004 |
 |
Překládka betonových výrobků na normálněrozchodné vozy
Foto: Ivo Kočí, 2004 |
 |
Překládka betonových výrobků na normálněrozchodné vozy
Foto: Ivo Kočí, 2004 |
 |
BN30R 40158/1961 během překládky betonových výrobků na normálněrozchodné vozy
Foto: Ivo Kočí, 2004 |
 |
Rozebraná lokomotiva BN30R 40035/1960 na překladišti na nádraží
Foto: Ivo Kočí, 15.9.2004 |
 |
Podvozky na překladišti
Foto: Ivo Kočí, 15.9.2004 |
|
Lokomotiva 742.513 posunuje s vozy pod násypkami během nakládky štěrku
Foto: Ivo Kočí, 27.9.2004 |
|
Lokomotiva 742.513 posunuje s vozy pod násypkami během nakládky štěrku
Foto: Ivo Kočí, 27.9.2004 |
 |
BN30R 40158/1961 s vozy na překladišti
Foto: Ivo Kočí, 14.11.2004 |
 |
Vozy připravené k nakládce panelů
Foto: Ivo Kočí, 14.11.2004 |
 |
BN30R 40158/1961 odstavená na nádraží
Foto: Ivo Kočí, 14.11.2004 |