 |
BNE25 (003) odstavená na pomníku v areálu šamotky
Foto: Petr Hanuš, 7.7.2010 |
 |
Původně úzkorozchodná lokomotiva Ferrovia G40 (002) upravená na normální rozchod na vlečce šamotky
Foto: Vít Horáček, 11.11.2009 |
 |
Původně úzkorozchodná lokomotiva Ferrovia G40 (002) upravená na normální rozchod na vlečce šamotky
Foto: Vít Horáček, 11.11.2009 |
 |
Odstavené lokomotivy Deutz A6M517G (001) a BNE25 (002)
Foto: Petr Hanuš, 10.8.2005 |
 |
Odstavené lokomotivy BNE25 (001) a (002)
Foto: Petr Hanuš, 22.7.2005 |
 |
Odstavená lokomotiva BNE25 (002)
Foto: Petr Hanuš, 22.7.2005 |
 |
BNE25 (002) a Deutz A6M517G (001) v těžebním prostoru na Blanech
Foto: Felix Birkmann, 10.2002 |
 |
BNE25 (002) před remízou na Blanech
Foto: Felix Birkmann, 10.2002 |
 |
BNE25 (002) během nakládky v těžebním prostoru na Blanech
Foto: Felix Birkmann, 10.2002 |
 |
Deutz A6M517G (001) veze soupravu ložených vozů do areálu šamotky
Foto: Felix Birkmann, 10.2002 |
 |
Deutz A6M517G (001) se soupravou ložených vozů
Foto: Felix Birkmann, 10.2002 |
 |
Deutz A6M517G (001) se soupravou ložených vozů projíždí kolem remízy na Blanech
Foto: Felix Birkmann, 10.2002 |
 |
Deutz A6M517G (001) posunuje s vozy v areálu šamotky
Foto: Felix Birkmann, 10.2002 |
 |
BNE25 (001) během nakládky vozů v těžebním prostoru na Blanech
Foto: Joachim Kaddatz, 17.7.2000 |
 |
BNE25 (001) během nakládky vozů v těžebním prostoru na Blanech
Foto: Joachim Kaddatz, 17.7.2000 |
 |
BNE25 (001) posunuje s vozy v těžebním prostoru na Blanech
Foto: Joachim Kaddatz, 17.7.2000 |
 |
Odstavená lokomotiva BNE25 (002)
Foto: Joachim Kaddatz, 17.7.2000 |
 |
Deutz A6M517G (001) a BNE25 (001) během nakládky v těžebním prostoru na Blanech
Foto: Joachim Kaddatz, 17.7.2000 |
 |
Deutz A6M517G (001) se soupravou prázdných kiplor před přejezdem
Foto: Joachim Kaddatz, 17.7.2000 |
 |
Deutz A6M517G (001) s kiplorami před přejezdem
Foto: Joachim Kaddatz, 17.7.2000 |
 |
Deutz A6M517G (001) posunuje se soupravou naložených vozů
Foto: Joachim Kaddatz, 17.7.2000 |
 |
Deutz A6M517G (001) vyčkává v těžebním prostoru na Blanech
Foto: Joachim Kaddatz, 17.7.2000 |
 |
BNE25 (003) odstavená v areálu šamotky
Foto: Sven Kästner, 1999 |
 |
Odstavená lokomotiva BNE50 (011)
Foto: Sven Kästner, 1999 |
 |
Lokomotiva BNE25 (002) na trati (Sven Kästner, 1999)
Foto: Sven Kästner, 1999 |
 |
Odstavené soupravy ložených vozů
Foto: Sven Kästner, 1999 |
 |
DH120F výrobního čísla 76/1991 byla nejmodernější lokomotivou provozovanou ve Zlivi, ale odstavena byla poměrně brzy a bohužel neunikla šrotaci
Foto: Sven Kästner, 1999 |
 |
Lokomotiva BNE25 (001) na trati
Foto: Sven Kästner, 1999 |
 |
Nejmodernější lokomotiva dodaná do Zlivi byla DH120F výrobního čísla 76/1991
Foto: Vítězslav Křížek, 21.3.1995 |
 |
BN30R (023) byla do Zlivi předána z Calofrigu Borovany, avšak do zdejšího provozu nezasáhla
Foto: Vítězslav Křížek, 21.3.1995 |
 |
Odstavená lokomotiva DH120F výrobního čísla 76/1991
Foto: Zdeněk Hrdina, 1994 |
 |
Deutz A6M517G (002) v těžebním prostoru na Blanech
Foto: Zdeněk Hrdina, 1994 |
 |
BNE25 s vozy v těžebním prostoru na Blanech
Foto: Zdeněk Hrdina, 1994 |
 |
BNE25 (003) s naloženými vozy v areálu šamotky
Foto: Zdeněk Hrdina, 1994 |
 |
BNE25 (003) s naloženými vozy v areálu šamotky
Foto: Zdeněk Hrdina, 1993 |
 |
Odstavené lokomotivy BNE50 (015) a BN30R (023), které byly do Zlivi předány z Calofrigu Borovany
Foto: archiv Zdeněk Hrdina, 1993 |
 |
Lokomotivy BN30 (011), BN30R (023) a BNE50 (015), které byly do Zlivi předány z Calofrigu Borovany
Foto: Bdlm, cca 1993 |
 |
Dříve úzkorozchodná lokomotiva Ferrovia G40 (002) přistavila normálněrozchodné vozy pod násypku úzkokolejky
Foto: Bldm |